MUZ FM

NEWS

ALEGE CU INIMA! MUZ FM SI LINELLA ITI DAU CELE MAI FRUMOASE FLORI!

Postul tau preferat de radio revine cu o super-campanie! “Alege cu inima” – pentru cei care vor sa aleaga cadoul perfect pentru persoanele dragi!

LINELLA si MUZ FM dau cele mai frumoase flori in cea mai romantica perioada a anului! Din 5 februarie, ai ocazia sa mergi la Linella unde cumparand produsele marcate cu indicatorul “alege cu inima”, colectezi stickere si le schimbi pe floarea ta preferata! Astfel daca vrei sa fii romantic, preia gratuit brosura campaniei din orice magazin Linella si completeaza casutele cu stickere astfel incat sa-ti poti alege floarea ta preferata in schimbul brosurii completate! Poti aduce zambetul pe fata persoanei dragi cu o zambila, un cactus gemengd, o muscata, o primula, o kalanchoe sau un cyclamen! Cu cat mai multe brosuri completezi, cu atat mai mari sunt sansele tale de castig!
Si asta nu e tot!
A6_p 1-8

Zilnic, din 9 februarie, de luni pana vineri, ascultatorii MUZ FM au sansa sa intre telefonic in direct in cadrul emisiunii matinale “Muzele Diminetii cu Ursu si Mihai” la numarul de telefon 022 859 880, unde vor putea face declaratii de dragoste persoanelor dragi, avand sansa sa castige cate o floare in fiecare dimineata!
Iti dorim o primavara frumoasa plina de flori!

Detalii in toate magazinele Linella, pe www.linella.md si www.muzfm.md !

poster A2_regulament_tipar

Citeste mai jos reculamentul campaniei:

REGULAMENTUL
cu privire la ordinea, condiţiile şi regulile de desfășurarea a Campaniei “ALEGE CU INIMA”

1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE
1.1. Organizatorul campaniei Linella SRL., (denumită în continuare Linella sau Organizatorul), cu sediul în mun. Chişinău, str. Mircea cel Bătrân, nr 11/6, cu Codul de Înregistrare 1003600042004, la Camera Înregistrării de Stat la 17 octombrie 2001.
1.2. Campania se desfășoară în parteneriat cu „Radio Media Group” S.R.L., fondatorul Postului de radio “Muz FM”, persoană juridică moldovenească, cu sediul la adresa: MD-2008, str. Ghioceilor 1, mun. Chişinău, Republica Moldova, în persoana Directorului General, doamna Victoria BUCATARU, care activează în baza Statutului.
1.3. Regulamentul Oficial al campaniei promoţionale “Alege cu inima” este întocmit şi va fi făcut public prin publicarea pe site-ul web www.linella.md cât și pe site-ul www.muzfm.md
1.4. Participanţii la Campania Promoţională sunt obligaţi să respecte termenii şi condiţiile prezentului regulament oficial, potrivit celor menţionate mai jos (denumit în continuare „Regulamentul Oficial”).
1.5. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica sau completa prezentul Regulament Oficial, urmând ca astfel de modificări să intre în vigoare numai după aducerea acestora la cunoștința publicului prin publicarea pe site-ul www.linella.md cât și pe site-ul www.muzfm.md

2. DURATA PROMOŢIEI ŞI ARIA DE DESFĂŞURARE
2.1. Campania promoţională se va desfăşura în toate magazinele Linella, deschise la data adoptării prezentului regulament, precum şi toate cele care vor fi operaţionale până la data de 18.03.2015.
2.2. Campania promoţională se va desfăşura în perioada 05 Februarie 2015 – 18 Martie 2015 (denumită în continuare „Perioada Promoţiei”), în conformitate cu programul de funcţionare al Magazinelor Linella afişat la sediul acestora în fiecare caz şi cu respectarea prevederilor prezentului Regulament.
2.3. Pe durata perioadei promoţiei va avea loc simultan distribuirea stickerelor şi valorificarea lor.

3. DREPTUL DE PARTICIPARE LA PROMOŢIE SI MATERIALELE PROMOŢIONALE FOLOSITE
3.1. Campania promoţională se adresează oricărui client Linella care va achiziţiona produse din magazinele Linella, în Perioada Promoţiei, şi care îndeplineşte condiţiile impuse de prezentul Regulament.
3.2. Poate participa la Campania promoţională orice persoană fizică cu domiciliul/reşedinţa în Republica Moldova, cu vârsta de peste 18 ani, care în perioada campaniei promoţionale achiziţionează anumite produse, prezente in broșura “Alege cu inima”, din rețeaua magazinelor Linella, în condiţiile prezentului Regulament.
3.3. În desfășurarea acestei campanii promoţionale, se folosesc materiale promoţionale pe care Organizatorul le pune la dispoziţia clienţilor Linella, aşa cum sunt descrise mai jos:
a) Broşuri promoţionale denumite în continuare, Broşuri, sunt tipărite pe suport de hârtie, conţinând următoarele informaţii:
– faţă şi spate Broşură: simbolul şi denumirea campaniei promoţionale împreuna cu căsuţele pe care se vor aplica stickerele autocolante (aşa cum sunt descrise la pct. c) de către client şi rezumatul regulamentului prezentei campanii promoţionale;
– interior Broşură: se regăsesc imaginile produselor care fac obiectul campaniei promoţionale;
b) broşură promoţională conţine 1 rând a câte 10 căsuţe numerotate de la 1 la 10 şi poate fi folosită pentru colectarea stickerelor până la 2 produse promoţionale (din primul nivel de preț);
c) Stickere – sunt autocolantele primite de către clienţi la casele de marcat ca urmare a îndeplinirii condiţiilor de acordare a recompensei; au dimensiuni 1 x 1 cm, sunt tipărite pe hârtie albă, cu designe-ul unei inimi pe ele.
d) Stoppere, indicatorul “Alege cu inima”, care se vor fixa la rafturile de bază în magazin, pentru a marca și evidenția produsele promoționale.
3.4. Pe lângă metodele de promovare menționate anterior, campania va folosi promovarea în mass-media, în parteneriat cu postul de radio “Muz FM”, pe teritoriul Republicii Moldova şi are puterea unei oferte publice pentru toţi participanții.
3.4.1. Conform prezentului Regulament, campanie are un caracter interactiv, ce oferă participanților posibilitatea de a participa în fiecare dimineață, în cadrul programul matinal “Muzele Dimineții: cu Ursu si Mihai”, care se desfășoară în fiecare zi de luni pana vineri, de la 7:00-10:00. Participantul are posibilitatea de a câștiga 5 stickere pentru a procura o floare, din orice rețea de magazine Linella, în schimbul unui mesaj de dragoste transmis persoanei iubite.
3.4.2. Toţi cei care vor dori să câştige 5 stickere, pentru procurarea unei flori, vor trebui să compună o declarație de dragoste, adresata persoanei iubite, fiind declarată în emisie directă, în cadrul programul matinal “Muzele Dimineții”, care se desfășoară în fiecare zi de luni pana vineri, de la 7:00-10:00.
3.4.3. Persoana devine participant la Campanie, în condiţiile prezentului Regulament, după ce acesta a declarant mesajul de dragoste adresată persoanei iubite, în emisie directă, în formă prevăzută de Regulament, iar Organizatorul va admite pentru participare la Campanie doar acele mesaje de dragoste ce nu contravin normelor de conduită şi bunelor moravuri.

4. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE
4.1. Acordarea Stickerelor:
4.1.1. In cadrul acestei campanii promoţionale clienţii Linella care fac cumpărături în magazinele participante la promoţie primesc 1 (unu) sticker la fiecare produs prezent in broșura, marcat cu indicatorul “Alege cu inima”. Pentru alte produse, in afara celor prezente din buclet, nu se va primi nici un sticker.
4.1.2. Stickerele se acordă clienţilor imediat după emiterea bonului fiscal. Aceste stickere se aplică de către client pe o broşură ce se preia gratuit din magazine, de la casele de marcat, detaşând stickerul de pe suportul de hârtie. Broşurile se vor completa cu stickere în ordinea numerelor din căsuţe.
4.2. Acordarea Florilor:
4.2.1. La completarea broşurii cu stickere, clientul se va prezenta cu broşura la casa de marcat şi în baza acestuia va putea achiziţiona, la alegere, una sau două din cele 6 flori participante la promoție în dependenţă de numărul de stickere colectate, la un preţ promoţional (tva inclus) indicat în broşură. Casierul va reţine broşura folosită pentru obţinerea reducerii.
4.2.2. Pentru ca o broşură să fie declarată validă, trebuie să fie completată cu stickere lipite individual doar în spaţiul marcat pe broşură, în ordinea numerotării. În cazul în care clientul lipeşte stickerele în alt loc decât cel prevăzut grafic pe broşură, aceasta va fi invalidată şi clientul nu va putea achiziţiona florile la preţul promoţional.
4.2.3. Pentru a beneficia de o floare la preţ promoţional, clientul va prezenta o singură broşură pentru maxim 2 flori (din prima categorie de preț – 5 lei).
4.2.4. Dacă se constată de către reprezentanţii Organizatorului că acordarea stickerelor s-a efectuat datorită unei erori dovedite, Organizatorul îşi păstrează dreptul de a anula stickerele în cauză şi va face demersurile necesare recuperării Broşurii în cauză.
4.2.5. Clienţii vor beneficia de reducerile pe baza stickerelor acumulate doar în perioada destinată campaniei promoţionale urmând ca după această perioadă, broşurile şi stickerele să-şi piardă valabilitatea, cu excepţia cazului în care Organizatorul decide prelungirea campaniei promoţionale printr-un act adiţional la prezentul regulament.
4.2.6. Florile din promoţia la preturi promotionale “Alege cu inima” pot fi achiziţionate doar în cadrul promoţiei şi pot fi procurate fără numărul necesar de stickere doar la prețul standard în limita stocului disponibil.

5. ECHIVALAREA STICKERELOR
5.1. Clienţii nu pot obţine în bani contravaloarea stickerelor colectate.

6. SPRIJINUL MATERIAL
6.1. Toate mijloacele utilizate pentru Campanie, conform prezentului Regulament, sunt alocate de însuşi Organizator din venitul propriu.
6.2. Organizatorul nu este răspunzător de plata taxelor sau a altor obligaţii financiare legate de premiile oferite, acestea fiind exclusiv în sarcina fiecărui câștigător.

7. DISPOZIŢII FINALE
7.1. Prin participarea la Campania promoţională “Alege cu inima”, participanţii sunt de acord cu prevederile prezentului Regulament.
7.2. Prezentul Regulament este disponibil oricărui solicitant, în mod gratuit, în orice magazin Linella sau la sediul Organizatorului, str. Muncesti 121, precum şi pe site-ul www.linella.md si muzfm.md.
7.3. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a suspenda sau înceta oricând Campania promoţională, cu o înştiinţare prealabilă a publicului prin publicare pe site-ul www.linella.md şi/sau prin afişare în magazinele Linella şi la sediul Organizatorului, în următoarele situaţii:
a) în caz de forţă majoră conform legislaţiei în vigoare;
b) în cazul depistării de activităţi de fraudă, hacking sau înşelătorii;
c) în cazul în care, din motive tehnice sau juridice nu se poate asigura desfăşurarea regulamentară a Campaniei Promoţionale.
7.3.1. Prin aducerea la cunoştinţa publicului a unei astfel de decizii, campania promoţională va înceta/se va suspenda de drept şi nici o parte interesată nu va putea avea temei pentru a pretinde continuarea acesteia sau orice fel de despăgubiri.
7.3.2. Încetarea sau suspendarea campaniei promoţionale din motivele indicate mai sus, determină încetarea obligaţiilor născute în sarcina Organizatorului în raporturile cu participanţii.
7.3.3. Organizatorul este îndreptăţit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudare a campaniei, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile pe care le implică organizarea şi desfăşurarea campaniei, inclusiv de a modifica procedura de desfăşurare a campaniei.
7.4. Reclamaţiile referitoare la desfăşurarea campaniei promoţionale se vor efectua în scris şi se vor transmite la sediul Organizatorului, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, cu menţiunea Campanie promoţională “Alege cu inima”, sau pe adresa de e-mail mihaela.dragan@linella.md. Reclamaţiile vor putea fi formulate pe toata durata de desfăşurare a campaniei promoţionale precum şi în termen de 10 zile de la încetarea acesteia. Reclamaţiile transmise telefonic sau cu întârziere nu vor fi prelucrate.
7.5. În cazul în care o anumită prevedere a prezentului Regulament oficial este declarată nulă, celelalte prevederi rămân valabile/valide în măsura în care pot produce efecte juridice chiar în absenţa prevederilor declarate nule. În măsura posibilului, condiţiile anulate se înlocuiesc cu o altă reglementare rezonabilă, validă juridic, care să corespundă cât mai mult scopului prevederilor lipsite de validitate.
7.6. Orice eventual litigiu între Organizator şi participanţi, va fi soluţionat pe cale amiabilă. Atunci când acest lucru nu este posibil, părţile se pot adresa instanţelor judecătorești competente de la sediul Organizatorului.
7.7. Prezentul Regulament poate fi modificat de către Organizator în orice moment.
7.8. Prezentul Regulament intră în vigoare la data aprobării și este valabil pe întreaga perioadă de derulare a Proiectului.

ORGANIZATOR

„Linella” SRL
Dmitrii Bucicov
Director General

„Radio Media Group” SRL
Victoria BUCĂTARU
Director General