MUZ FM

NEWS

Băuturi lansate de vedete

Celebrităţile de peste hotare nu-şi petrec tot timpul între muncă şi covorul roşu. Acestea reuşesc să se ocupe şi de propriile pasiuni, iar unul dintre cele mai în vogă interese ale vedetelor internaţionale din ultimii ani este lansarea brandurilor de băuturi alcoolice.
Fergie, fosta membră a trupei Black Eyed Peas, şi-a lansat în 2012 o linie de vinuri împreună cu tatăl ei. Ferguson Crest provine din strugurii produşi în propria podgorie a familiei californiene şi adună sub umbrelă vinuri din soiuri de shiraz, cabernet, viognier şi un vin roşu denumit Fergalicious. Tot în 2012, Fergie a semnat un parteneriat şi cu producatorii brandului Voli Vodka, prima vodka din lume cu conţinut scăzut de calorii.

fergie-the-wine-house-la-pic115120

Poate că nu ştiaţi că Madonna este o altă pasionată de producţia de vin. Ea a dat naştere afacerii în 2005 şi are propria ei linie de sortimente care provin din struguri cultivaţi pe peninsula Leelanau, în Michigan. La fel ca şi Fergie, starul conduce alături de tatăl ei podgoriile Ciccone, care dau naştere unor varietăţi precum Pinot Noir, Cabernet Franc, Due Rossi, Lee La Tage şi Pinot Grigio.

una-docena-de-madonna-flyer

Sting şi soţia lui, Trudie, deţin şi ei propria gamă de vinuri. Colecţia care poartă numele de Palagio a ieşit pe piaţă în 2009, în Statele Unite şi Marea Britanie. Sortimentele cuprind o serie de vinuri vintage: Casino delle vie, produs din struguri din 2008 şi 2009, When We Dance, din struguri cultivaţi în 2010 şi Sister Moon, din struguri din 2007 şi 2008.

post-display-cropped-open-uri20130709-13193-f9nskk

După ce s-a mutat pe proprietatea din Provenţa, Chateau Miraval, cuplul Jolie-Pitt a lansat o nouă gamă de vinuri. Licoarea rosé, care a fost scoasă pe piaţă în februarie 2012, a înregistrat vânzări record în numai cinci ore. Vinul “Brangelina” a fost atât de apreciat încât în cadrul unei licitaţii la Fort Gibron un butoi de Chateau Miraval, semnat de Brad Pitt cu “pentru un sat durabil” a fost adjudecat pentru 10.000 de euro.

jolie-pitt-chateau-miraval

Linia brandurilor de băuturi lansate de celebrităţi continuă cu Sauza Tequila 901, lansată la începutul anului 2014 şi semnată de regele muzicii pop, Justin Timberlake. De unde vine 901? “La 9:01 seara se termină şi începe noaptea”, spune artistul. În plus, 901 este codul poştal al oraşului în care s-a născut. Pasiunea lui Justin pentru tequila s-a aprins atunci când acesta a vizitat pentru prima dată terenurile cultivate cu agave din Jalisco, în Mexic, şi a văzut câtă dragoste se pune în fiecare sticlă.

justin-t

Părăsim tequila şi trecem la lucruri mai rafinate. Chris Ludacris, faimosul raper cu vânzări record, a făcut un parteneriat cu Kim Birkedal Hartmann, un producător cu o experienţă de patru generaţii în spate, şi a lansat în 2009 Conjure Cognac. Băutura a avut un succes enorm în Statele Unite şi în Norvegia şi cucereşte treptat pieţele europene. Ludacris a testat peste 40 de combinaţii de coniac până să găsească gustul perfect, care să-i reflecte personalitatea.

conjure-cognacludacris11

Lista se încheie cu Mansinthe, propriul sortiment de absint al lui Marilyn Manson, pentru care lansarea unor branduri de băuturi comune e prea mainstream. Absintul produs în Elveţia, a fost scos pe piaţă în 2007 şi are drept ingrediente principale pelin şi anason verde. Deşi băutura nu a fost primită prea bine de către public, nu oricine este înnebunit după gustul tare şi amărui al absintului. Aşa că dacă eşti fan al zânei verzi, îi poţi acorda o şansă.
manson-van-gogh

Sursa: ONE.ro