MUZ FM

NEWS

Decizie radicală luată de YouTube

Platforma video YouTube, filială a Google, va înăspri regulile de acces şi controalele asupra canalelor sale pentru a-i linişti pe clienţii săi publicitari după o serie de derapaje constatate în conţinutul lor online, relatează AFP.

De acum înainte, canalele vor trebui să aibă cel puţin 1.000 de abonaţi şi 4.000 de ore de timp de vizionare în anul precedent pentru a fi admisibile pe platformă. Anterior, un canal avea nevoie de un număr minim de 10.000 de vizualizări.

În plus, YouTube va supraveghea îndeaproape spam-urile sau orice alt semnal abuziv pentru a se asigura că conţinutul rămâne în acord cu carta Google. De asemenea, platforma le va asigura partenerilor săi publicitari ameliorări ale modalităţilor de control al clipurilor video din portofoliul Google Preferred, care le permite companiilor să identifice canalele cele mai populare.

În noiembrie anul trecut, YouTube a şters mii de videoclipuri cu copii care erau însoţite de comentarii foarte deplasate, chiar suspectate că ar aparţine unor pedofili, după un articol din cotidianul The Times care relata că reclamele la mărci mari precum Adidas, Amazon sau Mars apar alături de aceste conţinuturi cu copii.

Potrivit altor media, mai multe companii au decis să nu mai plaseze reclame pe YouTube din acest motiv. Grupul informatic american HP a confirmat pentru AFP că a cerut Google „să suspende imediat orice publicitate pe YouTube”

______________________________________________________________________
Hai să fim prieteni pe Facebook!  LIKE pe Muz FM! Ne găseşti pe Instagram.

Vrei şi mai mult? Suntem şi pe Twitter.
________________________________________

Sursa: antena3.ro

COMENTARII

comments

Lasă un răspuns