MUZ FM

NEWS

MUZ CRACIUN E CEL MAI BUN! DE SARBATORI CASTIGI CELE MAI TARI PREMII LA MUZ FM!

“MUZ CRACIUN E CEL MAI BUN”

Muz Craciun e cel mai bun! Iarna aceasta Muz FM si Fourchette iti lasa sub brad cele mai dorite cadouri! Din 17 noiembrie pana pe 21 decembrie, alege un cadou din lista Mosului, scrie-i cea mai frumoasa scrisoare si las-o in boxa din supermarketul tau Fourchette! Vacanta la munte, televizor, tableta PC, telefoane mobile si multe alte cadouri isi asteapta castigatorii! Muz Craciun e cel mai bun! Lista cadourilor si alte detalii gasiti aici si in toate supermarketurile Fourchette!

Echipa MUZ FM tine enorm de mult la traditie dar mai ales la radioascultatorii sai fideli. Si pentru ca iminent, cu totii, urmeaza sa ne cufundam pana peste cap in forfota sarbatorilor de iarna, e timpul sa dam start lucrurilor frumoase, pline de caldura si miros de brad!

MUZ CRACIUN E CEL MAI BUN revine pentru al treilea an cu daruri si mai multe si cu surprize din cele mai placute pentru cei care asteapta cuminte si cred in magia sarbatorilor de iarna, adica pentru toti MUZOMANII adevarati!

Campania MUZ CRACIUN E CEL MAI BUN debuteaza anul acesta din 17 noiembrie asa incat sa-ti oferim si mai mult timp la dispozitie, ca sa reusesti sa participi, dar si ca sa reusesti sa-ti indemni toti prietenii, rudele si apropiatii sa faca la fel!
Anul acesta, impreuna cu partenerii nostri traditionali, reteaua de supermarketuri Fourchette ti-am pregatit un Wishlist fabulous – o lista cu darurile pe care ti le-ai dori cu siguranta sub Pomul tau de Craciun!

Muzomani e pretutindeni, iarna aceasta aveti ocazia sa va alegeti darul perfect din Wishlistul afisat pe muzfm.md dar si in toate supermarketurile Fourchette din toata tara. Dupa ce iti faci alegerea, asterne pe o coala de hartie cele mai luminoase si calduroase ganduri adresate lui MUZ CRACIUN ca sa-l convingi cat u si numai tu meriti acel dar deosebit sub Bradul de Craciun. Scrisoarea ta va fi receptionata cu drag in toate supermarketurile Fourchette, acolo unde am amenajat pentru tine boxe special, si tinem sa te asiguram ca fiecare scrisoare va ajunge neaparat la MUZ CRACIUN care o va citi cu cea mai mare atentie.

In ajunul Craciunului MUZ CRACIUN isi va desemna cei mai vrednici castigatori si va avea grija ca fiecare dar sa ajunga in casele celor mai fideli MUZOMANI din toata tara!

Anul acesta MUZ CRACIUN si-a ales si Craciunite pe masura, Dana si Lucia, pe care le prinzi in emisia MUZ FM zilnic, cele care te vor intretine si in sezonul rece cu cele mai tari scrisori ale tale, care vor fi citite in emisie directa in luna decembrie.

WISHLIST-UL lui MUZ CRACIUN:
Macheta_Muz_Craciun_2014

REGULAMENTUL
cu privire la ordinea, condiţiile şi regulile de desfășurarea a
Campaniei “Muz Crăciun e cel mai bun!”

15 octombrie 2014 mun. Chișinău
Articolul 1. GENERALITĂȚI
1.1. „Radio Media Group” S.R.L., fondatorul Postului de radio “Muz FM”, persoană juridică moldovenească, cu sediul la adresa: MD-2008, str. Ghioceilor 1, mun. Chişinău, Republica Moldova, în persoana Directorul General, doamnei Victoria BUCATARU, care activează în baza Statutului, și ÎCS Fourchette-m SRL – reţeaua de supermarket Fourchette (Fourchette) denumite în continuare „Organizator”, a întocmit şi a stabilit prezentul Regulament cu privire la ordinea, condiţiile şi regulile de desfășurare a Campaniei “Muz Crăciun e cel mai bun!” la postul de radio “Muz FM”, pe teritoriul Republicii Moldova.
1.2. Prezentul Regulament cu privire la ordinea, condiţiile şi regulile de desfășurare a Campaniei “Muz Crăciun e cel mai bun!” la postul de radio “Muz FM”, pe teritoriul Republicii Moldova (în continuare „Regulament”), a fost întocmit şi aprobat oficial de către Organizator pentru anunţarea publică în conformitate cu Legislaţia în vigoare a Republicii Moldova care determină condiţiile generale ale ordinii şi regulilor de desfășurare a Campaniei la postul de radio “Muz FM”, (în continuare – Campanie), pe teritoriul Republicii Moldova şi are puterea unei oferte publice pentru toţi participanții.

Articolul 2. OBIECTUL
2.1. Campania “Muz Crăciun e cel mai bun!” conform prezentului Regulament, la postul de radio “Muz FM”, reprezintă o campanie interactiv, ce oferă participanților posibilitatea de a expedia scrisorile adresate lui Moș Crăciun, spre Organizator, respectiv toţi cei care vor dori să câştige unul din premiile din lista de produse/cadouri vor trebui să scrie o scrisoare adresata lui Moș Crăciun, prin care să solicite unul din produse/cadouri afișate pe listă, care va fi publicată pe site-ul www.muzfm.md, și pe toate materialele promoţionale elaborate şi făcute public de către Muz FM şi Fourchette.

Articolul 3. ORGANIZAREA
3.1. Organizatorul poartă toată răspunderea faţă de participanți, ce ţin de organizarea şi desfășurarea Campaniei, în conformitate cu toate condiţiile prezentului Regulament.
3.2. Organizatorul de sine stătător:
3.2.1. Ia decizii de organizare a Campania “Muz Crăciun e cel mai bun!”, în conformitate cu prezentul Regulament. Publică prezentul Regulament şi-l aduce la cunoştinţa participanților pe calea anunţării publice în reţeaua Internet, pe site-ul www.muzfm.md, în condiţii de ofertă publică;
3.2.2. Îşi rezervă dreptul de a modifica sau schimba pe parcursul derulării Campaniei prezentul Regulament, dar nu înainte de a anunţa publicul prin intermediul paginii de internet www.muzfm.md.
3.2.3. Până la începerea Campaniei “Muz Crăciun e cel mai bun!”, în conformitate cu prezentul Regulament, determină ordinea, condiţiile şi termenii începerii, cu cel puțin 15 zile înainte de începerea Campania “Muz Crăciun e cel mai bun!”.
3.2.4. În caz de necesitate, atrage experţi pentru pregătirea, întocmirea şi aprecierea documentelor necesare.
3.2.5. Aprobă altă documentaţie necesară.
3.3. Acordă Participanților diverse premii/cadouri, în limitele prezentului Regulament.
3.4. Campania se desfășoară în perioada 17 noiembrie 2014 – 24 decembrie 2014, Muz FM și Fourchette își rezervă dreptul de a modifica durata Campaniei. Orice modificare a duratei Campaniei se va face cu respectarea principiului de prealabilă informare a publicului prin intermediul paginii de internet www.muzfm.md.
3.5. Persoana devine participant la Campanie, în condiţiile prezentului Regulament, după expedierea Scrisorii adresate lui Moș Crăciun în formă prevăzută de Regulament, iar Organizatorul va admite pentru participare la Campanie doar scrisorile ce nu contravin normelor de conduită şi bunelor moravuri.
3.6. O scrisoare va fi validată pentru participare la Campanie dacă corespunde condiţiilor stabilite la punctul 3.5. al prezentului Regulament şi va conţine următoarele date cu caracter personal:
– Nume/prenume;
– Localitatea/adresa/reședința;
– Telefon de contact;
şi numai după aceea această persoană va fi înregistrat de către Organizator în calitate de participant la Campania “Muz Crăciun e cel mai bun!”.
3.7. Participantul la Campania “Muz Crăciun e cel mai bun!”, prin prezentul Regulament, este în drept:
3.7.1. să participe sau să nu participe la Campania “Muz Crăciun e cel mai bun!”, în conformitate cu prezentul Regulament.
3.8. Participarea la Campania “Muz Crăciun e cel mai bun!”, potrivit prezentul Regulament, de către participanți constituie o acţiune neobligatorie şi absolut voluntară din partea acestora. Organizatorul în nici un mod, prin acţiuni evidente sau ascunse, nu obligă şi nu forţează participanții să participe la Campanie.
3.9. Participantul la Campania “Muz Crăciun e cel mai bun!”, conform prezentului Regulament, este obligat să respecte întocmai toate condiţiile şi regulile de desfășurarea a Campaniei, stabilite în prezentul Regulament.

Articolul 4. REGULILE DE DESFĂŞURARE
4.1. Regulamentul Campaniei este public pe toata durata desfășurării Campaniei şi poate fi consultat gratuit online de către toţi cei interesaţi prin accesarea paginii internet www.muzfm.md.
4.2. Scrisorile adresate lui Moş Crăciun sunt recepţionate în perioada 17 noiembrie 2014 – 20 decembrie 2014, ora 21.00. Festivitatea de Premiere va avea loc pe data de 24 decembrie 2014.
4.3. Din 17 noiembrie 2014, în toate supermarketele Fourchette precum şi în reţelele partenerilor Fourchette din ţară va fi plasată o listă cu produse/cadouri.
4.3.1. Lista cu produse/cadouri va fi publicată şi pe site-ul www.muzfm.md, implicit pe toate materialele promoţionale elaborate şi făcute public de către Muz FM şi Fourchette.
4.3.2. Din 17 noiembrie 2014, în toate supermarketele Fourchette va fi amplasata câte o cutie în care participanţii îşi vor putea depune scrisorile adresate lui Muz Crăciun.
4.3.3. Adrese de colectare a scrisorilor adresate lui Moş Crăciun în magazine Fourchette:
LOCALITATEA/ADRESA:
1. mun. Chişinău str. Ceucari, nr. 2/7;
2. mun. Chişinău Calea Ieşilor, nr. 10;
3. mun. Chişinău bl. Moscovei, nr. 19;
4. mun. Chişinău str. Arborilor, nr. 21;
5. mun. Bălţi str. Alexandru cel Bun nr. 5
6. mun. Bălţi str. Hotin, nr. 17;
7. Or. Soroca str. Ştefan cel Mare, nr. 110;
8. Or. Edineți str. Independenţii, nr. 90;
9. Or. Comrat str. Pobedî, nr. 58;
10. Or. Cahul str. Ştefan cel Mare, nr. 20.
11. Or. Taraclia str. Inzova 14a.
12. Or. Nisporeni str. Suveranității
4.4. Fiecare participant are dreptul să scrie şi să expedieze o singură scrisoare. Este validată pentru concurs o singură scrisoare scrisă de către un participant, conform prezentului Regulament.
4.5. Fiecare participant are dreptul să solicite un singur produs. În cazul în care participantul, solicită mai multe produse, scrisoarea este exclusa automat din concurs.
4.6. Premiile câştigate nu pot fi modificate pe contravaloarea lor exprimată în bani a produsului.
4.7. Începând cu 1 decembrie 2014, Muz FM, va citi la propria discreţie în spațiul emisional Muz FM, unele dintre scrisorile recepţionate, cu scopul de a promova Campania “Muz Crăciun e cel mai bun!”.
47.1 Organizatorul își asuma dreptul de a publica o parte, sau toate scrisorile recepționate pe canalele rețelelor de socializare sau pe site-urile relevante campaniei.
4.8. DESFĂȘURAREA CAMPANIEI;
4.8.1. Desemnarea câştigătorilor campaniei se va desemna conform prezentului Regulament, care include următoarele etape:
4.8.2. Un juriu/comisie format din 5 (cinci) reprezentanți, Muz FM 3 (trei) și Fourchette 2 (doi) vor citi minuţios fiecare scrisoare expediată pentru campanie.
4.8.3. Comisia de jurizare va desemna şi câştigătorii campaniei ”Muz Crăciun e cel mai bun!”
4.8.4. Criteriile de stabilire a câştigătorilor vor fi creativitatea, persuasiunea și originalitatea.
4.8.5. Festivitatea de premiere, va avea loc pe data de 24 decembrie 2014, ora va fi stabilită ulterior, în incinta sau pe teritoriul adiacent unui supermarket Fourchette.
4.8.6. Organizatorul își asuma responsabilitatea de a invita în cadrul festivității de premiere toți participanții campaniei, care au fost stabiliţi ca şi câştigători ai unui premiu/cadou, conform prezentului Regulament.
4.8.7. Rezultatele vor fi consemnate într-un proces-verbal, ce va fi ulterior făcut public prin intermediul paginii internet www.muzfm.md sau/şi prin intermediul altor mass-media. În cazul în care Câştigător este desemnată o persoană fizică minoră, premiul va fi ridicat de către reprezentanţii legali ai acesteia.
4.8.8. La premiere, câştigătorii Campaniei trebuie să prezinte actele confirmative privind identitatea (certificat de naştere şi/sau buletin de identitate).
4.9. Organizatorul se obligă să nu facă modificări în lista premiilor pe perioada desfășurării Campaniei, conform prezentului Regulament.
4.10. Lista premiilor pe perioada desfășurării Campaniei, conform prezentului Regulament vor include următoarele:
Nr. Denumirea Cantitate
1. Produse culinare Fourchette pentru masa de revelion în suma de 1000 lei 1
2. Urs de plus “gigant” 1
3. Set cosmetic 12
4. Pom de Crăciun împodobit 12
5. Umbrelă de plajă 12
6. Sanie cu zurgălăi 1
7. Bicicletă (maturi) 1
8. Porcul lui Ignat 1
9. Sac cu bomboane 1
10. Rezerva de cafea pentru toata iarna 1
11. Aparat de cafea 1
12. Telefon mobil 1
13. Tableta PC 1
14. Televizor 1
15. Frigider 1
16. Cuptor cu microunde 1
17. Mașina de spălat 1
18. Vacanta la munte pentru 2 persoane 1
19. Notebook 1
20. Aparat Foto 1
21. Aragaz 1

4.11. Condiţiile prezentului Regulament Organizatorul, le aduce la cunoştinţa Participanților pe calea anunţării publice, prin intermediul plasării pe site-ul www.muzfm.md sub formă de ofertă publică, şi vor fi accesibile Participanții pentru familiarizare 24/24 ore, 7 zile pe săptămână, pe tot parcursul desfășurării Campaniei, indicate în prezentul Regulament.
4.12. În cazul în care Participantul întreprinde orice acţiuni sau face încercări de a întreprinde astfel de acţiuni:
4.12.1. care încalcă legislaţia în vigoare a Republicii Moldova;
4.12.2. Participantul încearcă să comită şi comite careva acţiuni frauduloase;
4.12.3.Participantul întreprinde careva acţiuni contrare politicii comerciale a Organizatorului;
4.12.4. Participantul întreprinde careva acţiuni care total sau parţial nu corespund condiţiilor prezentului Regulament.
Atunci, în acest caz, Organizatorul are dreptul imediat, fără careva preîntâmpinare, temporar sau total să-l excludă pe participant, până la înlăturarea completă a unor astfel de acţiuni sau încercări de acţiuni din partea Participantului.

Articolul 5 SPRIJINUL MATERIAL
5.1. Toate mijloacele utilizate pentru Campanie, conform prezentului Regulament, sunt alocate de însuşi Organizator din venitul propriu.
5.2. Organizatorul nu este răspunzător de plata taxelor sau a altor obligaţii financiare legate de premiile oferite, acestea fiind exclusiv în sarcina fiecărui câștigător.
Articolul 6 LIMITELE RESPONSABILITĂȚII ORGANIZATORULUI
6.1. Nu pot participa la Campanie angajații şi/sau colaboratorii Organizatorului, ai companiilor partenere implicate în organizare precum și persoanele afiliate ale acestora până la gradul III de rudenie.
6.2. Organizatorul, în vederea desfăşurării campaniei, prelucrează datele personale ale participanţilor, în conformitate cu Legea cu privire la protecţia datelor cu caracter personal. Prin participarea la campanie, participanţii îşi dau în mod explicit și expres acordul ca numele, numărul de telefon să fie procesate şi arhivate într-o baza de date.
6.3. De asemenea participanţii își confirmă acordul ca parte din aceste date să fi folosite în alte acţiuni promoţionale viitoare ale Organizatorului, conform prezentului Regulament, și ca aceasta informație să fie făcută publică în timpul emisiunilor radio la postul de radio Muz FM sau al unor activităţi de promovare a Campaniei, participanţii confirmând în mod neechivoc acordul în acest sens prin simpla înscriere la Campanie şi prin acceptarea fără rezerve a prevederilor prezentului Regulament.
6.4. Organizatorul își asuma dreptul de a păstra toate scrisorile recepționate, care nu contravin prezentului Regulament.
6.5. Participantul nu are dreptul de a-și retrage scrisoarea expediată în timpul desfășurării Campania “Muz Crăciun e cel mai bun!”, conform prezentului Regulament.

ORGANIZATOR

„Radio Media Group” SRL
Victoria BUCATARU
Director General

ÎCS Fourchette-m SRL
Adrian LAZARENCU
Director