MUZ FM

NEWS

Muz Crăciun revine al patrulea an la rând! Fourchette și Muz FM au super premii!

Prieteni, ați așteptat un an întreg! Și iată că începe! Probabil asta va fi reacția multora când vor citi asta. Da, e adevărat! Febra sărbătorilor de iarnă a început. Știm că mulți dintre voi au așteptat prea mult, dar iată că a venit momentul ca Muz FM să dea startul uneia dintre cele mai faine campanii din țară. Muz Crăciun e cel mai bun! Campania care deja al 4-lea an la rând ca împărți cadouri în toată țara. Împreună cu prietenii noștri fideli de la Fourchette, ne-am gândit să mai diversificăm mecanismul campaniei. Așa că de data aceasta, cele 43 de super premii vor putea fi câștigate mai ușor, prin expedierea unui simplu mesaj de pe telefonul mobil. Tot ce trebuie să faceți este să trimiteți un SMS la numărul scurt 9988, cu premiul pe care îl vrei de la noi, și să ții minte parola: Muz Crăciun e cel mai bun! Iar când te sunăm, anume cu parola aceasta să ne răspunzi, ca să îți dăm cadoul.
Avem 10 trontinete, 10 brazi de Crăciun, 10 săniuțe, 10 seturi cosmetice pentru copii și evident 3 premii mari. Până pe 18 decembrie ai șansa să câștigi acele 40 de cadouri de la Muz Crăciun, iar în ultimele 3 zile ale campaniei, toți care s-au înregistrat participă în marea extragere a premiilor mari: un urs de plus gigant, o tablet PC și o vacanță la munte!
Mai jos găsiți și regulamentul campaniei și nu uitați Muz Crăciun e cel mai bun!
Macheta Muz Craciun New

REGULAMENTUL
cu privire la ordinea, condiţiile şi regulilededesfăşurare a
Campaniei „MUZ CRACIUN E CEL MAI BUN!”

31 octombrie 2015 mun. Chişinău

Articolul 1. GENERALITĂŢI
1.1. „Radio Media Group” S.R.L., fondatorul Postului de radio “Muz FM”, persoană juridică moldovenească, cu sediul la adresa: MD-2008, str. Ghioceilor 1, mun. Chişinău, Republica Moldova, în persoana Directorul General, doamnei Victoria BUCATARU, care activează în baza Statutului, și ÎCS Fourchette-m SRL – reţeaua de supermarket Fourchette (Fourchette) denumite în continuare „Organizator”, şi compania “Procontext” SRL, denumită (în continuare – Integrator tehnic) a întocmit şi a stabilit prezentul Regulament cu privire la ordinea, condiţiile şi regulile de desfășurare a Campaniei “Muz Crăciun e cel mai bun!” la postul de radio “Muz FM”, pe teritoriul Republicii Moldova.
1.2. Prezentul Regulament cu privire la ordinea, condiţiile şi regulile de desfășurare a Campaniei “Muz Crăciun e cel mai bun!” la postul de radio “Muz FM”, pe teritoriul Republicii Moldova (în continuare „Regulament”), a fost întocmit şi aprobat oficial de către Organizator pentru anunţarea publică în conformitate cu Legislaţia în vigoare a Republicii Moldova care determină condiţiile generale ale ordinii şi regulilor de desfășurare a Campaniei la postul de radio “Muz FM”, (în continuare – Campanie), pe teritoriul Republicii Moldova şi are puterea unei oferte publice pentru toţi participanții.
1.3. Regulamentul Oficial al campaniei „MUZ CRĂCIUN E CEL MAI BUN!”, este întocmit şi va fi făcut public prin publicarea pe site-ul www.muzfm.md
1.4. Participanţii la Campania sunt obligaţi să respecte termenii şi condiţiile prezentului regulament oficial, potrivit celor menţionate mai jos (denumit în continuare „Regulamentul”).
1.5. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica sau completa prezentul Regulament, urmând ca astfel de modificări să intre în vigoare numai după aducerea acestora la cunoştinţa publicului prin publicarea pe site-ul www.muzfm.md

Articolul 2. OBIECTUL
2.1. Campania “Muz Crăciun e cel mai bun!”, conform prezentului Regulament, la postul de radio “Muz FM”, reprezintă o campanie interactivă, ce oferă din data de 2 noiembrie 2015, participanților posibilitatea de a expedia SMS-uri la numărul scurt 9988, cu tarif special (tarif 10 lei inclusiv TVA pentru abonații Orange, Moldcell și Unite) adresate lui Moș Crăciun, spre Organizator, respectiv toţi cei care vor dori să câştige unul din premiile din lista de produse/cadouri vor trebui să expedieze un mesaj text (SMS) adresata lui Moș Crăciun, prin care să solicite unul din produse/cadouri afișate pe listă, care va fi publicată pe site-ul www.muzfm.md, și pe toate materialele promoţionale elaborate şi făcute publice de către Muz FM şi Fourchette.
2.2. Mesajul SMS expediat trebuie sa fie scris după modelul – “VREAU PREMIUL DE LA FOURCHETTE! și nume/prenume”.(cuvântul Premiul va fi înlocuit de ascultător cu unul din premiile din lista de premii publicată pe www.muzfm.md dar și în prezentul REGULAMENT)

 Fiecare ascultător înregistrat prin mesaj SMS la numărul scurt 9988 primește un mesaj de confirmare a participării lui la Campanie.
 Numărul scurt de SMS – 9988 (număr cu tarif special, taxa 10 lei inclusiv TVA)

*pe lângă înregistrarea propriu-zisă la Campanie ce oferă o șansa participantului la Campanie să câștige unul din Premiile din lista de premii afișată, in temeiul condițiilor enunțate mai sus fiecare participant la Campanie obţine automat contentul mobil promo al Campaniei, expediind un SMS la numărul scurt 9988 (tarif special 10,00 MDL inclusiv TVA pentru RM). În afară de contentul mobil promo obţinut, consumatorul va fi înregistrat ca participant la extragerea premiilor Campaniei şi va fi informat despre câştig printr-un mesaj SMS.
*numărul scurt 9988 este valabil pentru toţi operatorii mobili din RM: Orange, Moldcell, Unite. Tarif pentru mesajele SMS expediate la numărul scurt 9988, va fi efectuată de către operatori, fără participarea Organizatorului.

2.3 Etape Campanie „MUZ CRACIUN E CEL MAI BUN!”
Etapa 1. 2-16 noiembrie 2015: Perioada de înscriere a Campaniei în care publicul va fi îndemnat să participe în concurs și să se înregistreze prin SMS la numărul scurt 9988, cu fraza VREAU PREMIUL DE LA FOURCHETTE! (cuvântul Premiul va fi înlocuit de ascultător cu unul din premiile din lista de premii publicată pe www.muzfm.md dar și în prezentul REGULAMENT) și nume/prenume.
Etapa 2. 16 noiembrie -18 decembrie 2015: Începând cu luni, 16 noiembrie 2015, publicul Muz FM va fi îndemnat să expedieze SMS la numărul scurt 9988, cu premiul din Lista de Premii afișată (Wishlist) pe care și-l doresc. Iar în cadrul programelor de maximă audiență ”Muzele Dimineții” de la 7 la 10 și ”Muz Hit” cu Vlad Burac de la 13 la 15, ascultătorii sunt îndemnaţi să fie atenți la emisia Muz FM. Animatorii vor alege prin tombola online random.org un număr de telefon din lista celor care au expediat SMS cu un anumit premiu și îl vor suna în direct. Acesta va trebui să răspundă cu PAROLA campaniei ”MUZ CRĂCIUN E CEL MAI BUN!”, astfel câștigând premiul dorit.
 (De exemplu, în cadrul Matinalului – Muzele Dimineții, premiul anunțat în ora de concurs va fi o sanie, toate SMS-urile expediate cu mesajul „VREAU SANIA DE LA FOURCHETTE” vor intra în tombolă. În cazul în care ascultătorul care a fost sunat nu va răspunde cu parola campaniei (”MUZ CRĂCIUN E CEL MAI BUN!”), vor fi selectați alți 2 ascultători. Acest mecanism se va repeta timp de 20 de zile, de 2 ori zilnic.)
 Toți participanții în campanie, vor intra automat în Tombola Finală pentru premiile mari: Smartphone, Tabletă și o Vacanță la munte.
Etapa 3. 14-16 decembrie 2015: În ultimele 3 zile ale campaniei, toți doritorii de a câștiga premiile mari (Smartphone, Tabletă și o Vacanță la munte), vor fi îndemnați să expedieze SMS cu mesajul „VREAU premiul DE LA FOURCHETTE – nume/prenume (cuvântul Premiul va fi înlocuit de ascultător cu unul din premiile din lista de premii publicată pe www.muzfm.md dar și în prezentul REGULAMENT)”, în tombola finală participând și absolut toți participanții campaniei de până la acest moment.
 Pe 18 decembrie 2015, vineri, în ajun de Crăciun, în cadrul Matinalului de maximă audiență, „MUZELE DIMINEȚII” la MUZ FM va organiza 3 extrageri pentru Premiile Mari, conform mecanismului anterior enunțat în prezentul Regulament.

2.4 DECERNAREA PREMIILOR:
Pe 18 decembrie 2015, în ajun de Crăciun, MUZ FM și Fourchette va organiza decernarea premiilor în unul din Supermarketurile Fourchette din capitală, acolo unde vor fi invitați toți cei 53 de câștigători ai campaniei „Muz Crăciun e cel mai bun!”.
“LISTA PREMIILOR”
– 10 brazi de Crăciun
– 10 trotinete pentru copii
– 10 sănii
– 10 seturi cosmetice pentru copii

Premii mari:
– O tableta
– Un Urs gigant de pluș
– O vacanță la munte
Articolul 3. ORGANIZAREA
3.1. Organizatorul poartă toată răspunderea faţă de participanţi, ce ţin de organizarea şi desfăşurarea Campaniei, în conformitate cu condiţiile prezentului Regulament.
3.2. Organizatorul de sine stătător:
3.2.1. Ia decizii de organizare a Campaniei „MUZ CRĂCIUN E CEL MAI BUN!” , în conformitate cu prezentul Regulament. Publică prezentul Regulament şi-l aduce la cunoştinţa participanţilor pe calea anunţării publice în reţeaua Internet, pe site-ul www.muzfm.md în condiţii de ofertă publică; dar şi în cadrul altor materiale promoţionale.
3.2.2. Îşi rezervă dreptul de a modifica sau schimba pe parcursul derulării Campaniei prezentul Regulament, dar nu înainte de a anunţa publicul prin intermediul paginii de internet www.muzfm.md.
3.2.3. Până la începerea Campaniei „MUZ CRĂCIUN E CEL MAI BUN!”, în conformitate cu prezentul Regulament, determină ordinea, condiţiile şi termenii începerii Campaniei „MUZ CRĂCIUN E CEL MAI BUN!”
3.2.4. În caz de necesitate, atrage experţi pentru pregătirea, întocmirea şi aprecierea documentelor necesare.
3.2.5. Aprobă altă documentaţie necesară.
3.3. Acordă Participanţilor diverse premii/cadouri, în limitele prezentului Regulament.
3.4. Campania se desfăşoară începând cu 02 noiembrie 2015 și până pe 24 decembrie 2015, „Radio Media Group” şi ÎCS Fourchette-m SRLîşi rezervă dreptul de a modifica durata Campaniei. Orice modificare a duratei Campaniei se va face cu respectarea principiului de prealabilă informare a publicului prin intermediul paginii de internet www.muzfm.md.
3.5. Participantul la Campania „MUZ CRĂCIUN E CEL MAI BUN!” prin prezentul Regulament, este în drept:
3.5.1. să participe sau să nu participe la Campania „MUZ CRĂCIUN E CEL MAI BUN!” în conformitate cu prezentul Regulament.
3.6. Participarea la Campania „MUZ CRĂCIUN E CEL MAI BUN!”, ce se referă la prezentul Regulament, de către participanţi constituie o acţiune neobligatorie şi absolut voluntară din partea participanţilor. Organizatorul în nici un mod, prin acţiuni evidente sau ascunse, nu obligă şi nu forţează participanţii să participe la Campanie.
3.7. Participantul la Campania „MUZ CRĂCIUN E CEL MAI BUN!” conform prezentului Regulament, este obligat să respecte întocmai toate condiţiile şi regulile de desfăşurare a Campaniei, stabilite în prezentul Regulament.

Articolul 4. REGULILE DE DESFĂŞURARE
4.1. Regulamentul Campaniei este public pe toata durata desfăşurării Campaniei şi poate fi consultat gratuit online de către toţi cei interesaţi prin accesarea paginii internet www.muzfm.md.
4.2. Fiecare participant are dreptul să expedieze SMS-uri de participare, la numărul scurt „9988” şi să se înregistreze în campania „MUZ CRĂCIUN E CEL MAI BUN!”, de câte ori doreşte.
4.2.1 SMS-urile sunt permise pentru toţi abonaţii reţelelor Orange, Unite şi Moldcell.
4.2.2 Costul unui sms este de 10 lei (TVA inclusiv)
4.3. DESFĂŞURAREA CAMPANIEI:
4.3.1. Desemnarea câştigătorilor campaniei se va desemna conform prezentului Regulament, în baza mecanismului campaniei.
4.3.2. Rezultatele vor fi consemnate într-un proces-verbal, ce va fi ulterior făcut public prin intermediul paginii internet www.muzfm.md. În cadrul campaniei nu pot participa persoanele care nu au vârsta de până la 18 ani.
4.4. Condiţiile prezentului Regulament Organizatorul le aduce la cunoştinţa Participanţilor pe calea anunţării publice, prin intermediul plasării pe site-ul www.muzfm.md sub formă de ofertă publică, şi vor fi accesibile Participanţii pentru familiarizare 24/24 ore, 7 zile pe săptămână, pe tot parcursul desfăşurării Campaniei, indicate în prezentul Regulament.
4.7. În cazul în care Participantul întreprinde orice acţiuni sau face încercări de a întreprinde astfel de acţiuni:
4.7.1. Care încalcă legislaţia în vigoare a Republicii Moldova;
4.7.2. Participantul încearcă să comită şi comite careva acţiuni frauduloase;
4.7.3.Participantul întreprinde careva acţiuni contrare politicii comerciale a Organizatorului;
4.7.4. Participantul întreprinde careva acţiuni care total sau parţial nu corespund condiţiilor prezentului Regulament.
Atunci, în acest caz, Organizatorul are dreptul imediat, fără careva preîntâmpinare, temporar sau total să-l excludă pe participant, până la înlăturarea completă a unor astfel de acţiuni sau încercări de acţiuni din partea Participantului.

Articolul 5 SPRIJINUL MATERIAL
5.1. Mijloacele utilizate pentru Campanie, conform prezentului Regulament, sunt alocate de însuşi Organizator din venitul propriu.
5.2. Organizatorul este obligat să rețină / să calculeze și să verse la buget impozit pe venit reținut la sursa de plată în mărime de 18% în conformitate cu art. 901 al. (33) din Codul Fiscal al Republicii Moldova în vigoare în partea în care valoarea fiecărui câștig nu depășește 50 mii lei. În cazul în care valoarea fiecărui câștig va depăși 50 mii lei, mărimea impozitului ce urmează a fi reținut/calculat va fi de 25%.
5.3 Câştigătorul uni premiu nu poate returnat sau schimbat pe valoarea bănească a acestuia.

Articolul 6 LIMITELE RESPONSABILITĂŢII ORGANIZATORULUI
6.1. Nu pot participa la Campanie angajaţii şi/sau colaboratorii Organizatorului, ai companiilor partenerului general implicat în organizare precum şi persoanele afiliate ale acestora până la gradul III de rudenie.
6.2. Organizatorul, în vederea desfăşurării campaniei, prelucrează datele personale ale participanţilor, în conformitate cu Legea cu privire la protecţia datelor cu caracter personal. Prin participarea la campanie, participanţii îşi dau în mod explicit şi expres acordul ca numele, numărul de telefon să fie procesate şi arhivate într-o baza de date.
6.3. De asemenea participanţii îşi confirmă acordul ca parte din aceste date să fi folosite în alte acţiuni promoţionale viitoare ale Organizatorului, conform prezentului Regulament, şi ca aceasta informaţie să fie făcută publică în timpul emisiunilor radio la postul de radio Muz FM sau al unor activităţi de promovare a Campaniei, participanţii confirmând în mod neechivoc acordul în acest sens prin simpla înscriere la Campanie şi prin acceptarea fără rezerve a prevederilor prezentului Regulament.
6.4. Organizatorul îşi asuma dreptul de a păstra toate înregistrările recepţionate, care nu contravin prezentului Regulament.
6.5. Participantul nu are dreptul de a-şi retrage înregistrarea de participare în timpul desfăşurării Campania „MUZ CRĂCIUN E CEL MAI BUN!” conform prezentului Regulament.
6.6 Prin participarea la Campanie, participantul declară pe propria răspundere că a luat cunoştinţă şi este de acord cu, urmatoarele:
a. participantul este singur răspunzător pentru orice declaraţie neconformă cu realitatea;
b. participantul declară că nu suferă de afecţiuni fizice sau psihice care să facă imposibilă utilizarea premiilor;
c. participantul este conştient de condiţiile normale de utilizare a premiilor şi poate face uz de aceastea fară a constitui o ameninţare la adresa sănătăţii şi integrităţii sale corporale, şi/sau a celor din jur.
6.7 Organizatorul:
a. nu este răspunzător pentru deteriorarea, dispariţia sau sustragerea premiilor după momentul preluării lor de către câştigător;
b. este exonerat de către câştigători, acordul de voinţă al acestora fiind dat prin simpla participare la prezenta Campanie, de orice răspundere pentru toate prejudiciile suferite de către câştigători în legatură cu premiile, ulterior momentului preluării acestora, indiferent de natura acestor prejudicii, incluzând dar fără a se limita la, vătămări corporale şi/sau vătămări ale sănătăţii, respectiv vătămări sau daune aduse patrimoniilor;
c. nu este răspunzător de eventualele prejudicii sau daune cauzate de către câştigatori unor terţi în legatură cu premiile, indiferent de natura acestor prejudicii;
d. îşi rezervă dreptul de a redistribui premiul sau de a nu-l mai distribui în cazul în care câştigătorul nu se prezintă în vederea înmânării premiului.

Articolul 7 DATE CU CARACTER PERSONAL
7.1 Prin participarea la această Campanie, participanţii sunt de acord ca Organizatorul, şi companiile afiliate / contractate sau cu care colaborează Organizatorul să prelucreze datele cu caracter personal ale participanţilor şi/sau cîştigătorilor, beneficiarilor premiilor oferite în cadrul Campaniei, care au devenit cunoscute în legătură cu participarea la Campanie sau în legătură cu acesta inclusiv dar fără a se limita la nume, prenume, IDNO, adresă, telefon, date din acte de identitate, semnătură, imagine, stare civilă, telefon, e-mail etc.
7.2. Datele cu caracter personal vor putea fi prelucrate în scopuri organizatorice, administrative, economico-financiare şi de raportare, aprecierea activităţii şi comportamentului, respectarea politicilor Organizatorului, aprecierea corespunderii condiţiilor Campaniei, precum şi pentru promovarea produselor şi serviciilor Organizatorului, publicitate, marketing, transmiterea materialelor promoţionale şi alte scopuri necesare pentru sau legate de Campanie şi activitatea Organizatorului şi/sau afiliaţilor/partenerilor săi.
7.3. Subiecţii datelor cu caracter personal beneficiază de drepturile prevăzute la articolele 12-18 din Legea nr. 133 privind protecţia datelor cu caracter personal din 8 iulie 2011, care pot fi exercitate liber şi gratuit prin expedierea unei scrisori la sediul Organizatorului.

Articolul 8. ÎNTRERUPEREA CAMPANIEI ÎNAINTE DE TERMEN

8.1 Campania va putea fi întreruptă doar în caz de forţă majoră sau printr-o decizie a Organizatorului, decizie ce va fi anunţată public şi care va respecta prevederile legale. În cazul întreruperii acestei Campanii, Organizatorul nu îşi asumă nici un fel de răspundere referitor la premiile care ar trebui oferite în urma îndeplinirii condiţiilor de premiere survenite ulterior acestei date.

ORGANIZATORI

„Radio Media Group” SRL
Adresa: str. Ghioceilor, nr. 1, mun. Chişinău
mun. Chişinău, Republica Moldova
Victoria BUCĂTARU
Director General

ÎCS Fourchette-m SRL
Adresa: str. Alexandru cel Bun 5
mun. Bălți, Republica Moldova

ADRIAN LAZARENCU
Director General

Integrator
“Procontext” SRL

Lasă un răspuns