MUZ FM

MUZ in LOVE

Cât timp îţi ia să te îndrăgosteşti?

În cea mai romantică lună din an, MUZ FM te îndrăgosteşte garantat!

De Dragobete ţi-am pregătit decorul ideal pentru o serie impresionantă de întâlniri fulger ! Dacă eşti single şi vrei să petreci într-un mod cât mai interactiv, amuzant şi plin de acţiune seara de 24 Februarie, completează formularul MUZ IN LOVE, iar noi îţi vom găsi jumătatea!

Hai şi tu, înregistrează-te!

 

CUM PARTICIPI? Muz FM lanseză o provocare tuturor celor care sunt “single”, pentru a-i determina să nu petreacă în singurătate cele mai romantice sărbatori din an. În perioada 24 ianuarie – 6 februarie, toţi burlacii şi burlăciţele care vor să-şi găsească jumătatea, vor trebui să completeze formularul de mai jos cu nume, prenume, vârstă, număr de telefon, hobby, etc şi să ataşeze o poză reprezentativă. Ulterior pozele recepţionate vor fi încărcate şi din 6 februarie până pe 22 februarie, supuse votingului pe site-ul www.muzfm.md unde fiecărui participant îi va fi atribuit un număr de ordine. Fiecare participant va putea vota o dată în decurs de 24 h pe site-ul muzfm.md. În ultima zi de concurs, vor fi identificaţi 20 de tineri, care au acumulat cele mai multe voturi, 10 băieţi şi 10 fete care vor accede în Marea Finală a campaniei.

Finaliştii campaniei vor fi invitaţi să participle la un off-line în cadrul căruia, Muz Fm va supune burlacii la un speed-dating/test de compatibilitate plus o serie de provocări şi concursuri menite să identifice un cuplu proaspăt format, câştigător. Toţi participanţii finalei vor primi premii de consolare, iar  câştigătorii vor primi un premiu mare.

 

[smsposts category=’muz-in-love’ shareURL=’http://www.muzfm.md/muzinlove’ usecaptcha=’1′ startdate=’2017-02-06 00:00:00′ enddate=’2017-02-22 00:00:00′ noSMS=’1′]

 

[contact-form-7 404 "Not Found"]

 

REGULAMENTUL

cu privire la ordinea, condiţiile şi regulile de desfăşurarea a

Campaniei MUZ IN LOVE”

 

 24 ianuarie 2017                                                             

    mun. Chişinău                                                                                                               

 

Articolul 1.     GENERALITĂŢI

 

  • „Radio Media Group Inc.” S.R.L., fondatorul Postului de radio “Muz FM”, persoană juridică moldovenească, cu sediul la adresa: MD-2008, str. Ghioceilor 1, mun. Chişinău, Republica Moldova, a întocmit şi a stabilit prezentul Regulament cu privire la ordinea, condiţiile şi regulile de desfăşurare a Campaniei MUZ IN LOVE” la postul de radio “Muz FM”, pe teritoriul Republicii Moldova.

1.2. Prezentul Regulament cu privire la ordinea, condiţiile şi regulile de desfăşurare a Campaniei MUZ IN LOVE” la postul de radio al Organizatorului “Muz FM”, pe teritoriul Republicii Moldova (în continuare „Regulament”), a fost întocmit şi aprobat oficial de către Organizator pentru anunţarea publică în conformitate cu Legislaţia în vigoare a Republicii Moldova şi determină condiţiile generale ale ordinii şi regulilor de desfăşurare a Campaniei la postul de radio al Organizatorului “Muz FM”, (în continuare – Campanie), pe teritoriul Republicii Moldova şi are puterea unei oferte publice pentru toţi participanţii.

Articolul 2. OBIECTUL

Campania MUZ IN LOVE” conform prezentului Regulament, la postul de radio “Muz FM”, reprezintă o campanie interactivă, dedicată sărbătorilor romantice ale lunii februarie – “St. Valentine’s Day” şi “Dragobete”.

2.1. În perioada 24 ianuarie – 6 februarie are loc înregistrarea, care ulterior va fi extinsă pe toată durata campaniei, când toţi cei care doresc să-şi găsească prin intermediul campaniei radio jumătatea, vor trebui să completeze formularul on-line MUZ IN LOVE”, disponibil pe www.muzfm.md, (nume, prenume, vârstă, număr de telefon, hobby, etc) şi să ataşeze o poză reprezentativă şi link-ul profilului de facebook.

2.2. Participanţii care vor completa formularul din secţiunea MUZ IN LOVE”, care reprezintă intenţia şi acordul de participare , vor fi acceptaţi în concurs, iar pozele recepţionate, vor fi încărcate pe site-ul www.muzfm.md.

Ulterior, începând cu 6 februarie şi până pe 21 februarie, toate pozele acumulate vor fi supuse unui voting on-line pe pagina muzfm.md/MUZ IN LOVE

2.3. Începând cu 6 februarie, zilnic, în spaţiile de emisie: Ministerul Dimineţii (07:00 – 10:00) /Muz Selector (10:00 – 15:00) / MUZALERT (15:00 – 19:00), fiecare participant va fi telefonat în direct şi va fi supus unei probe orale, iar în urma testului vor primi sau nu, bonusuri, Like-uri etc.

2.4. La sfârşitul campaniei, vor fi identificaţi 20 de tineri, 10 băieţi şi 10 fete care vor accede în Marea Finală a campaniei. Finaliştii campaniei vor fi invitaţi să participle la un off-line în cadrul căruia, împreună cu Partenerul evenimentului, vor supune burlacii la un speed-dating, test de compatibilitate plus o serie de provocări şi concursuri menite să identifice un cuplu proaspăt format, câştigător. Toţi participanţii finalei vor primi premii de consolare, iar  câştigătorii vor primi un premiu mare.

Articolul 3.   ORGANIZAREA

3.1. Organizatorul poartă toată răspunderea faţă de participanţi, ce ţin de organizarea şi desfăşurarea Campaniei, în conformitate cu toate condiţiile prezentului Regulament.

3.2. Organizatorul de sine stătător:

3.2.1. Ia decizii de organizare a Campaniei MUZ IN LOVE” în conformitate cu prezentul Regulament. Publică prezentul Regulament şi-l aduce la cunoştinţa participanţilor pe calea anunţării publice în reţeaua Internet, pe site-ul www.muzfm.md, în condiţii de ofertă publică;

3.2.2. Îşi rezervă dreptul de a modifica şi completa oricând Regulamentul, anunţând acest fapt prin intermediul web site-urilor: www.muzmf.md și www.facebook.com/muzfm.

3.2.3. Site-urile www.muzfm.md și www.facebook.com/muzfm sunt singurele locuri unde Muz FM va publica Regulamentul. Muz FM desconsideră şi nu își asumă răspundere pentru textele publicate oriunde în altă parte.

3.2.4. În caz de necesitate, atrage experţi pentru pregătirea, întocmirea şi aprecierea documentelor necesare.

3.2.5. Aprobă altă documentaţie necesară.

3.3. Acordă Participanților diverse premii/cadouri, în limitele prezentului Regulament.

3.4. Campania se desfăşoară în perioada 24 ianuarie 2017 – 24 februarie 2017. Muz FM îşi rezervă dreptul de a modifica durata Campaniei.

Orice modificare a duratei Campaniei se va face cu respectarea principiului de prealabilă informare a publicului prin intermediul paginii de internet  www.muzfm.md.

3.5. Participantul la  Campania MUZ IN LOVE” prin prezentul Regulament, este în drept:

3.5.1. să participe sau să nu participe la  Campania MUZ IN LOVE” în conformitate cu prezentul Regulament.

3.6. Participarea la Campania MUZ IN LOVE” ce se referă la prezentul Regulament, de către participanţi constituie o acţiune neobligatorie şi absolut voluntară din partea participanţilor. Organizatorul în nici un mod, prin acţiuni evidente sau ascunse, nu obligă şi nu forţează participanţii să participe la Campanie.

3.7. Participantul la Campania MUZ IN LOVE” conform prezentului Regulament, este obligat să respecte întocmai toate condiţiile şi regulile de desfăşurarea a Campaniei, stabilite în prezentul Regulament.

Articolul 4. REGULILE  DE  DESFĂŞURARE

4.1. Regulamentul Campaniei este public pe toată durata desfășurării Campaniei şi poate fi consultat gratuit online de către toţi cei interesaţi prin accesarea paginii internet www.muzfm.md.

  • Adrese de colectare a pozelor: muzfm.md/MUZ IN LOVE
  • Fiecare participant are dreptul să expedieze o singură poză. Este validată pentru concurs o singură poză expediata de un participant, conform prezentului Regulament.
  • Premiile câştigate nu pot fi modificate pe contravaloarea lor exprimată în bani a produsului.
  • DESFĂȘURAREA CAMPANIEI;
    • Desemnarea câştigătorilor campaniei se va desemna conform prezentului Regulament, în baza mecanismului campaniei.
    • Rezultatele vor fi consemnate într-un proces-verbal, ce va fi ulterior făcut public prin intermediul paginii internet muzfm.md sau/şi prin intermediul altor mass-media.
    • În cadrul campaniei NU pot participa persoanele care nu au atins vârsta de 18 ani.

4.2. Muz FM își rezervă dreptul de a selecta formularele primite de la participanți, înainte de validarea lor în cadrul Campaniei. Vor fi excluse din concurs materialele ce au conținut inadecvat – nu sunt conform exigenţelor acestui Regulament, contravin Regulamentului sau scopului Campaniei.

4.3. Muz FM își rezervă dreptul de a valorifica formularele expediate de către Participanți în scopul participării la Campanie și toate cele rezultate din și aferente realizării Campaniei, în orice modalitate și fără vreo limitare de timp sau jurisdicție, inclusiv pentru promovarea și prezentarea Campaniei în mass-media și prin intermediul site-urilor de socializare. Muz FM își rezervă dreptul de a păstra toate materialele expediate de către participanți în scopul participării la Campanie.

4.4. Condiţiile prezentului Regulament Organizatorul le aduce la cunoştinţa Participanților pe calea anunţării publice, prin intermediul plasării pe site-ul www.muzfm.md sub formă de  ofertă publică, şi vor fi accesibile Participanții pentru familiarizare 24/24 ore, 7 zile pe săptămână, pe tot parcursul desfășurării Campaniei, indicate în prezentul Regulament.

4.4.1. În cazul în care Participantul întreprinde orice acţiuni sau face încercări de a întreprinde astfel de acţiuni:

4.4.2. care încalcă legislaţia în vigoare a Republicii Moldova;

4.4.3. Participantul încearcă să comită şi comite careva acţiuni frauduloase;

4.4.4.Participantul întreprinde careva acţiuni contrare politicii comerciale a Organizatorului;

4.4.5. Participantul întreprinde careva acţiuni care total sau parţial nu corespund condiţiilor prezentului Regulament.

Atunci, în acest caz, Organizatorul are dreptul imediat, fără careva preîntâmpinare, temporar sau total să-l excludă pe participant, până la înlăturarea completă a unor astfel de acţiuni sau încercări de acţiuni din partea Participantului.

Articolul 5. SPRIJINUL  MATERIAL

5.1. Mijloacele utilizate pentru Campanie, conform prezentului Regulament, sunt alocate de însuşi Organizator din venitul propriu.

5.2. Plata taxelor sau a altor obligaţii financiare legate de premiile oferite, fiind exclusiv în sarcina Câştigătorului.

 Articolul 6   LIMITELE RESPONSABILITĂŢII ORGANIZATORULUI

6.1. Nu pot participa la Campanie angajații şi/sau colaboratorii Organizatorului, ai companiilor partenerului general implicat în organizare precum și persoanele afiliate ale acestora până la gradul III de rudenie.

6.2. Organizatorul, în vederea desfăşurării campaniei, prelucrează datele personale ale participanţilor, în conformitate cu Legea cu privire la protecţia datelor cu caracter personal. Prin participarea la campanie, participanţii îşi dau în mod explicit și expres acordul ca numele, numărul de telefon să fie procesate şi arhivate într-o baza de date.

6.3. De asemenea participanţii își confirmă acordul ca parte din aceste date să fi folosite în alte acţiuni promoţionale viitoare ale Organizatorului, conform prezentului Regulament, și ca aceasta informație să fie făcută publică în timpul emisiunilor radio la postul de radio Muz FM sau al unor activităţi de promovare a Campaniei, participanţii confirmând în mod neechivoc acordul în acest sens prin simpla înscriere la Campanie şi prin acceptarea fără rezerve a prevederilor prezentului Regulament.

6.4. Organizatorul își asuma dreptul de a păstra toate pozele recepționate, care nu contravin prezentului Regulament.
6.5. Participantul nu are dreptul de a-și retrage poza expediată în timpul desfășurării Campania „MUZ IN LOVE” conform prezentului Regulament.

 

 

ORGANIZATOR

 

„Radio Media Group Inc.” SRL

Director General

Victoria Bucătaru