MUZ FM

NEWS

Poemul care a adunat peste 30 de milioane de vizualizări. The Motans și Irina Rimes, cei mai ascultați în această vara [VIDEO]

„Poem”, piesa cântată de The Motans în colaborare cu Irina Rimes, a ajuns la 30 de milioane de vizualizări pe YouTube la doar cinci luni după lansare. De asemenea, melodia a obținut locul 1 în clasamentul Media Forest Summer Chart 2019 cu o audiență de 3 064 542 de ascultători și 3 221 de difuzări.

„Poem” se află pe coloana sonoră a campaniei LIDL „Viața de familie nu e cum te aștepți, e mai tare”. Campania pornește de la ideea că viața de familie este surprinzătoare pentru fiecare dintre noi, plină de provocări, de sentimente descoperite pentru prima oară, de alegeri curajoase, uneori de neînțelegeri, alteori de surprize emoționante. Pornind de la acest context, campania vorbește despre momentele neașteptate prin care trec familiile și care, în final, se transformă într-o aventură ce le întrece așteptările.

Videoclipul îi surprinde pe Irina și pe Denis în ipostaza unor tineri îndrăgostiți, relația lor evoluând firesc de la doi necunoscuți ale căror destine se întâlnesc, până la îndrăgostiți ce trăiesc la intensitate maximă toate momentele de care au parte împreună, iar fericirea li se poate citi în priviri.

______________________________________________________________________________
Hai să fim prieteni pe Facebook!  LIKE pe Muz FM! Ne găseşti pe Instagram.

Vrei şi mai mult? Suntem şi pe Twitter.
__________________________

sursa: diez.md

COMENTARII

comments

Lasă un răspuns