MUZ FM

NEWS

SATISFASHION:Rihanna, prima persoană de culoare care devine imaginea oficială a casei Dior

Cântăreaţa a devenit prima persoană de culoare din lume care a fost desemnată imaginea oficială a unei campanii publicitare a casei de modă Dior.

Potrivit people.com, artista a fost deja „muza” mai multor designeri celebri din industria modei, însă colaborarea cu cei de al Dior este o premieră, Rihanna devenind astfel prima persoană de culoare din lume care devine imaginea oficială a celebrului brand.

Potrivit Women’s Wear Daily, cântăreaţa Rihanna va fi protagonista celei de-a patra serii de reclame din campania „Secret Garden” a casei Dior.

Fotografiile şi videoclipurile din această campanie au fost deja  realizate de Steven Klein, la Versailles, şi vor fi lansate în primăvara acestui an.

Rihanna şi-a lansat primul album discografic în 2005, iar primul ei single care a ajuns pe primul loc în topul Billboard a fost piesa „S.O.S.”. Au urmat alte trei piese care au ajuns pe prima poziţie a clasamentelor muzicale: „Umbrella”, „Take a Bow” şi „Disturbia”. Înainte de „Loud”, din 2010, cântăreaţa a lansat albumul „Rated R”, în noiembrie 2009. Cele mai recente albume ale sale sunt „Talk That Talk” (2011) şi „Unapologetic” (2012). Albumele sale s-au vândut în peste 150 de milioane de exemplare la nivel mondial, iar cântăreaţa a fost recompensată cu opt premii Grammy.

Lasă un răspuns