MUZ FM

NEWS

Tema pentru acasă de la Muz FM şi Fourchette!

Când ultima dată ţi-ai făcut temele? Hai să ne amintim împreună şi să te provocăm să particip cu toată familia la noua noastră campanie! Avem o temă pentru acasă pentru toţi copii de toate vârstele. Iar premiile sunt din cele mai potrivite pentru noul an şcolar. 15 ghiozdane pline cu rechizite şcolare din cele mai frumoase şi colorate, aşteaptă să le câştigi. Fie pentru copilul tău, fie pentru copilul din tine. 40 de caiete, agendă, album pentru desen cu panglică, carnet pentru notiţe, corector, clei, radieră, ascuţitoare Blister, pix, creion, riglă, penar, 20 de învelitori pentru caiete, creioane colorate, carioci, acuarele şi altele sunt pregătite cu grijă într-un super ghiozdan, de Muz FM şi Fourchette.

Acum să trecem direct la subiect. Tema este simplă: „Familia mea alege Fourchette”. Iar ca să ţi uşurăm lucrul ţie şi copilului tău, am zis că primim desene, poezii şi compuneri la această temă. Pune-te pe creat. Lasă-ţi imaginaţia să zboare. Stai cu copilul tău şi ajută-l să realizeze ce vrea el şi lasă capodopera în boxa din orice Supermarket Fourchette din ţară. Fie că eşti în Chişinău, Ungheni, Taraclia, Vulcăneşti, Bălţi, Soroca, Edineţ, Comrat, Cahul, Nisporeni oriunde găseşti un magazin Fourchette pentru ca să laşi acolo scrisoarea. Nu uita să ne dai şi datele tale de contact. Iar dacă eşti părinte, ai grijă de realizarea copilului tău. Şi nu uita să dai LIKE paginii oficiale de facebook a Supermarketului Fourchette.

Noi aşteptăm din 1 iulie desenul, compunerea sau poezia ta, iar din 7 august ai să o poţi admira pe pagina de facebook Fourchette şi pe muzfm.md. Lumea o să o aprecieze, iar noi o să te premiem. Pe tine sau pe copilul tău. Succes dragul nostru. Muz FM şi Fourchette te pregătesc de şcoală anul acesta!

Macheta Tema pentru Acasa_A4_ROM

REGULAMENTUL

cu privire la ordinea, condiţiile şi regulile de desfășurarea a

Campaniei “Tema pentru acasă de la Fourchette şi Muz FM

Articolul 1.      GENERALITĂȚI

  • „Radio Media Group” S.R.L., fondatorul Postului de radio “Muz FM”, persoană juridică moldovenească, cu sediul la adresa: MD-2008, str. Ghioceilor 1, mun. Chişinău, Republica Moldova, în persoana Directorul General, doamnei Victoria BUCATARU, care activează în baza Statutului, și ÎCS Fourchette-m SRL – reţeaua de supermarket Fourchette (Fourchette) denumite în continuare „Organizator”, a întocmit şi a stabilit prezentul Regulament cu privire la ordinea, condiţiile şi regulile de desfășurare a Campaniei “Tema pentru acasă de la Fourchette şi Muz FM la postul de radio “Muz FM”, pe teritoriul Republicii Moldova.
  • Prezentul Regulament cu privire la ordinea, condiţiile şi regulile de desfășurare a Campaniei “Tema pentru acasă de la Fourchette şi Muz FM la postul de radio “Muz FM”, pe teritoriul Republicii Moldova (în continuare „Regulament”), a fost întocmit şi aprobat oficial de către Organizator pentru anunţarea publică în conformitate cu Legislaţia în vigoare a Republicii Moldova care determină condiţiile generale ale ordinii şi regulilor de desfășurare a Campaniei la postul de radio “Muz FM”, (în continuare – Campanie), pe teritoriul Republicii Moldova şi are puterea unei oferte publice pentru toţi participanț

Articolul 2. OBIECTUL

  • Campania “Tema pentru acasă de la Fourchette şi Muz FMconform prezentului Regulament, la postul de radio “Muz FM”, reprezintă o campanie interactiv, ce oferă participanților posibilitatea de a realiza desene, compune poezii şi scrie compuneri, iar ulterior să le expedieze spre Organizator. Respectiv toţi copiii, elevii, părinţii acestora şi oricine vrea să câştige unul din premii vor trebui să realizeze cele mai originale desene, compuneri, poezii la tema: „Familia mea alege Fourchette” şi să le lase în una din boxele special pregătite din orice Supermarket Fourchette din ţară. Toate scrisorile trebuie să fie însoţite de o mică descriere şi date personale ale participanţilor şi/sau a părinţilor/tutorilor.

Articolul 3. ORGANIZAREA

3.1. Organizatorul poartă toată răspunderea faţă de participanți, ce ţin de organizarea şi desfășurarea Campaniei, în conformitate cu toate condiţiile prezentului Regulament.

3.2. Organizatorul de sine stătător:

3.2.1. Ia decizii de organizare a Campania “ Tema pentru acasă de la Fourchette şi Muz FM”, în conformitate cu prezentul Regulament. Publică prezentul Regulament şi-l aduce la cunoştinţa participanților pe calea anunţării publice în reţeaua Internet, pe site-ul www.muzfm.md, în condiţii de ofertă publică;

3.2.2. Îşi rezervă dreptul de a modifica sau schimba pe parcursul derulării Campaniei prezentul Regulament, dar nu înainte de a anunţa publicul prin intermediul paginii de internet www.muzfm.md.

3.2.3. Până la începerea Campaniei “ Tema pentru acasă de la Fourchette şi Muz FM”, în conformitate cu prezentul Regulament, determină ordinea, condiţiile şi termenii începerii, cu cel puțin 15 zile înainte de începerea Campaniei.

3.2.4. În caz de necesitate, atrage experţi pentru pregătirea, întocmirea şi aprecierea documentelor necesare.

3.2.5. Aprobă altă documentaţie necesară.

3.3. Acordă Participanților diverse premii/cadouri, în limitele prezentului Regulament.

3.4. Campania se desfășoară în perioada 1 iulie 2015 – 25 august 2015, Muz FM şi Fourchette își rezervă dreptul de a modifica durata Campaniei. Orice modificare a duratei Campaniei se va face cu respectarea principiului de prealabilă informare a publicului prin intermediul paginii de internet  www.muzfm.md.

3.5. Persoana devine participant la Campanie, în condiţiile prezentului Regulament, după expedierea poeziei, a compunerii sau a desenului cu date de contact, în formă prevăzută de Regulament, iar Organizatorul va admite pentru participare la Campanie doar materialele ce nu contravin normelor de conduită şi bunelor moravuri.

3.6. Un item (desen, poezie sau compunere) va fi validat pentru participare la Campanie dacă corespunde condiţiilor stabilite la punctul 3.5. al prezentului Regulament şi va conţine următoarele date cu caracter personal:
– Nume/prenume;

  • Localitatea/adresa/reședința;
  • Telefon de contact al unui părinte.

şi numai după aceea această persoană va fi înregistrat de către Organizator în calitate de participant la Campania “Tema pentru acasă de la Fourchette şi Muz FM”.

3.7. Participantul la Campania “Tema pentru acasă de la Fourchette şi Muz FM”, prin prezentul Regulament, este în drept:

3.7.1. să participe sau să nu participe la Campania “Tema pentru acasă de la Fourchette şi Muz FM”, în conformitate cu prezentul Regulament.

3.8. Participarea la Campania “Tema pentru acasă de la Fourchette şi Muz FM”, potrivit prezentul Regulament, de către participanți constituie o acţiune neobligatorie şi absolut voluntară din partea acestora. Organizatorul în nici un mod, prin acţiuni evidente sau ascunse, nu obligă şi nu forţează participanții să participe la Campanie.

3.9. Participantul la Campania “Tema pentru acasă de la Fourchette şi Muz FM”, conform prezentului Regulament, este obligat să respecte întocmai toate condiţiile şi regulile de desfășurarea a Campaniei, stabilite în prezentul Regulament.

3.10. Participantul la Campania „Tema pentru acasă de la Fourchette şi Muz FM” trebuie să fie fan paginilor de facebook Muz FM şi Supermarket Fourchette.

Articolul 4.      REGULILE DE DESFĂŞURARE

4.1. Regulamentul Campaniei este public pe toata durata desfășurării Campaniei şi poate fi consultat gratuit online de către toţi cei interesaţi prin accesarea paginii internet www.muzfm.md.

4.2. Desenele, poeziile, compunerile sunt recepţionate în perioada 1 iulie – 7 august. Toate scrisorile acumulate vor fi scanate, fie vorba de poezie, desen sau compunere, şi plasate într-un album pe site-ul muzfm.md şi pagina de facebook Supermarket Fourhcette. Acestea vor fi supuse votingului prin LIKE-uri începând cu data de 7 august, înregistrarea continuând paralel. Toate desenele, poeziile şi compunerile pentru campanie, vor fi disponibile şi pe site-ul muzfm.md. Votingul se va încheia pe 21 august la ora 12:00. Înmânarea premiilor va avea loc în incinta unui Supermarket Fourchette. 15 câştigătorii care au acumulat cele mai multe voturi pe site-ul muzfm.md şi like-uri pe pagina de facebook Fourchette pe parcursul campaniei, vor fi premiaţi de echipa Muz FM şi Fourchette.

  1. Adrese de colectare a itemurile de participare în magazinele Fourchette din ţară:
  2. Din 1 iulie 2015, în toate supermarketele Fourchette va fi amplasata câte o boxă cu branding-ul campaniei în care participanţii îşi vor putea depune scrisorile, desenele, compunerile sau poeziile la tema: „Familia Mea alege Fourchette”.
  • LOCALITATEA/ADRESA:
    mun. Chişinău str. Ceucari, nr. 2/7;
    mun. Chişinău Calea Ieşilor, nr. 10;
    mun. Chişinău bl. Moscovei, nr. 19;
    mun. Chişinău str. Arborilor, nr. 21;
    mun. Bălţi str. Alexandru cel Bun nr. 5
    mun. Bălţi str. Hotin, nr. 17;
    Or. Soroca str. Ştefan cel Mare, nr. 110;
    Or. Edineți str. Independenţii, nr. 90;
    Or. Comrat str. Pobedî, nr. 58;
    Or. Cahul str. Ştefan cel Mare, nr. 20.
  • Or. Taraclia str. Inzova 14a.
  • Or. Nisporeni str. Suveranității
  • Or. Ungheni str. Naţională 17

Fiecare participant are dreptul să scrie şi să expedieze o singură scrisoare. Este validat pentru concurs un singur item realizat de către un participant, conform prezentului Regulament, compunere, poezie, desen.

  • Premiul câştigat nu pot fi modificate pe contravaloarea lor exprimată în bani a produsului.
  • Începând cu 1 iulie 2015, Muz FM, va selecta la propria discreţie în spațiul emisional Muz FM, unele dintre itemuri recepţionate, şi le va citi sau descrie, cu scopul de a promova Campania “ Tema pentru acasă de la Fourchette şi Muz FM”.
  • DESEMNAREA CÂŞTIGĂTORILOR:
    • Desemnarea câştigătorilor campaniei se va organiza conform prezentului Regulament, care include următoarele etape:
    • Din 7 august şi până pe 21 august, toate scrisorile acumulate vor fi scanate, fie vorba de poezie, desen sau compunere, şi plasate într-un album pe site-ul muzfm.md şi pe pagina oficială de facebook Supermarket Fourhcette. Acestea vor fi supuse votingului prin LIKE-uri pe facebook şi VOTURI pe site, începând cu data de 7 august, înregistrarea continuând paralel. Votingul se va încheia pe 21 august la ora 12:00.
    • Evenimentul de premiere, va avea loc pe data de 25 august 2015, în incinta sau pe teritoriul adiacent unui Supermarket Fourchette.
    • Organizatorul își asuma responsabilitatea de a invita în cadrul festivității de premiere toți participanții campaniei, care au fost stabiliţi ca şi câştigători ai unui premiu/cadou, conform prezentului Regulament.
    • Rezultatele vor fi consemnate într-un proces-verbal, ce va fi ulterior făcut public prin intermediul paginii internetmuzfm.md sau/şi prin intermediul altor mass-media. Câştigătorii care sunt minori, vor fi insoţiţi de către părinţi sau tutore, iar premiul va fi ridicat de către reprezentanţii legali ai acesteia.
    • La premiere, câştigătorii Campaniei trebuie să prezinte actele confirmative privind identitatea (certificat de naştere şi/sau buletin de identitate).
    • Premiile din cadrul campaniei vor consta în 15 ghiozdane de şcoală pline cu rechizitele necesare pentru noul an şcolar.

4.11. Condiţiile prezentului Regulament Organizatorul, le aduce la cunoştinţa Participanților pe calea anunţării publice, prin intermediul plasării pe site-ul www.muzfm.md sub formă de ofertă publică, şi vor fi accesibile Participanții pentru familiarizare 24/24 ore, 7 zile pe săptămână, pe tot parcursul desfășurării Campaniei, indicate în prezentul Regulament.

4.12. În cazul în care Participantul întreprinde orice acţiuni sau face încercări de a întreprinde astfel de acţiuni:

4.12.1. care încalcă legislaţia în vigoare a Republicii Moldova;

4.12.2. Participantul încearcă să comită şi comite careva acţiuni frauduloase, inclusiv forţarea votingului online.

4.12.3.Participantul întreprinde careva acţiuni contrare politicii comerciale a Organizatorului;

4.12.4. Participantul întreprinde careva acţiuni care total sau parţial nu corespund condiţiilor prezentului Regulament. Atunci, în acest caz, Organizatorul are dreptul imediat, fără careva preîntâmpinare, temporar sau total să-l excludă pe participant, până la înlăturarea completă a unor astfel de acţiuni sau încercări de acţiuni din partea Participantului.

Articolul 5 SPRIJINUL MATERIAL

5.1. Toate mijloacele utilizate pentru Campanie, conform prezentului Regulament, sunt alocate de însuşi Organizator din venitul propriu.

5.2. Organizatorul nu este răspunzător de plata taxelor sau a altor obligaţii financiare legate de premiile oferite, acestea fiind exclusiv în sarcina fiecărui câștigător.

Articolul 6 LIMITELE RESPONSABILITĂȚII ORGANIZATORULUI

6.1. Nu pot participa la Campanie angajații şi/sau colaboratorii Organizatorului, ai companiilor partenere implicate în organizare precum și persoanele afiliate ale acestora până la gradul III de rudenie.

6.2. Organizatorul, în vederea desfăşurării campaniei, prelucrează datele personale ale participanţilor, în conformitate cu Legea cu privire la protecţia datelor cu caracter personal. Prin participarea la campanie, participanţii îşi dau în mod explicit și expres acordul ca numele, numărul de telefon să fie procesate şi arhivate într-o baza de date.

6.3. De asemenea participanţii își confirmă acordul ca parte din aceste date să fi folosite în alte acţiuni promoţionale viitoare ale Organizatorului, conform prezentului Regulament, și ca aceasta informație să fie făcută publică în timpul emisiunilor radio la postul de radio Muz FM sau al unor activităţi de promovare a Campaniei, participanţii confirmând în mod neechivoc acordul în acest sens prin simpla înscriere la Campanie şi prin acceptarea fără rezerve a prevederilor prezentului Regulament.

6.4. Organizatorul își asuma dreptul de a păstra toate scrisorile recepționate, care nu contravin prezentului Regulament.

6.5. Participantul nu are dreptul de a-și retrage scrisoarea expediată în timpul desfășurării Campania “ Tema pentru acasă de la Fourchette şi Muz FM”, conform prezentului Regulament.

ORGANIZATOR

„Radio Media Group” SRL

Victoria BUCATARU

Director General

ÎCS Fourchette-m SRL

Adrian LAZARENCU

Director

 

 

 

Lasă un răspuns